środa, 12 czerwca 2013

Zupa z liści

Po zużyciu warzyw do innych potraw, została po nich góra liści, żal mi było wyrzucać tyle zielonego, wykombinowałam więc zupę. Nie podaję proporcji bo wrzucałam co mi zostało. 

Składniki:
  • marchewka
  • pietruszka
  • kawałek selera
  • liście młodego selera
  • liście młodej pietruszki 
  • liście botwinki
  • bulion (ew.woda)
  • sok z cytryny
  • sól, pieprz
Warzywa pokroić w kostkę, liście dokładnie przebrać, umyć i posiekać. Zalać wszystko bulionem i gotować na wolnym ogniu aż warzywa zmiękną (użyłam tych z bulionu, więc gotowałam bardzo krótko). Zupę zblendować i doprawić.

Nie podaję kosztu, bo gotowałam na oko, a część składników byłaby normalnie odpadem :-].



 Wegańska zupa latem!Organizator: miszmaszAkcja Ogryzek - kreatywne wykorzystanie resztek!Organizator: lilithin

1 komentarz:

  1. ja też lubię, żeby nic nie wyrzucać,właśnie zrobię zupę zieloną -sałaty mam tyle,że ...zrobię zupę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...