poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Blog

Niedawno zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez gosai. Dla mojego bloga jest to pierwsze takie wyróżnienie, za co bardzo dziękuję :). Chyba nie ma osoby w kulinarnej blogosferze, która by jeszcze o tym nie słyszała, ale dla porządku wkleję o co chodzi:

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Oto moje odpowiedzi:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
W dwóch słowach oddaje o co w nim chodzi :)

2. Co najbardziej lubisz (nie tylko kulinarnie)?
Eksperymentować ;)

3. Gdzie szukasz inspiracji (nie tylko kulinarnie)?
Kulinarnie w książkach, na innych blogach, podróżach. Większość pomysłów pojawia się w mojej głowie sama.

4. Którą restaurację/knajpkę polecasz w swoim mieście?
Niestety za rzadko gdzieś bywam, żeby móc polecić jakiś lokal :(

5. Która potrawa z kuchni orientalnej najbardziej Ci smakowała?
Przeróżne pieczone/duszone warzywka pochłaniane przeze mnie w ogromnych ilościach podczas pobytu w Turcji.

6. Czy zdarzyło Ci się zrobić komuś kulinarny prezent?
Zdarza się :) W okresie świątecznym pierniki, parę razy inne ciasteczka albo ciasta.

7. Czy masz niezawodny przepis na ciasteczka?
Mam: na pierniki, ciasteczka czekoladowe i owsiane. Kiedyś się pojawią na blogu :)

8. Co podjadasz/popijasz nocą, kiedy nie możesz zasnąć?
Tylko wodę mineralną.

9. Czy jesteś za, czy przeciw czytaniu przy jedzeniu?
Zależy, co kto lubi. Ja się wtedy nie mogę skupić na żadnej z tych czynności, poza tym bywa, że książki na tym cierpią. Z drugiej strony często trudno jest znaleźć czas na książkę, ja czytam w komunikacji miejskiej.

10. Jesli ktoś chciałby Ci zafundować podróż życia, to dokąd miałby Cię wysłać?
Mam dwa wymarzone kierunki: Turcja (Stambuł) i Norwegia.

11. Czy jest jakaś potrawa na Twoim blogu, którą szczególnie lubisz?
Na razie mam jeszcze mało potraw na blogu, ale bardzo lubię spaghetti - szczególnie, że od roku próbuję zrobić zadowalającą mnie wege wersję.

Zdecydowałam się nie wymyślać dalszych pytań i niestety nie nominować więcej blogów - długo trwało zanim zebrałam się żeby odpowiedzieć na te pytania - niestety nie mam na to czasu, szczególnie, że wyszukanie fajnych, nowych blogów, które wyróżnienia jeszcze nie dostały, byłoby bardzo czasochłonne :(

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja odpowiedź na pytanie dotyczące szukania inspiracji. :) To się chwali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wszystkie te pomysły się dobrze kończą :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...